Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste:
Zie jij snel wat er moet gebeuren en hou je ervan als alles goed geregeld is? Dan pas je perfect in ons team. Bij Woonaccent Makelaars zoeken we iemand die het leuk vindt om te schakelen tussen klantcontact, planning en administratie. Geen jarenlange ervaring nodig, wel zin om te leren. Bij Woonaccent Makelaars zoeken we versterking voor onze binnendienst op ons kantoor in Westerbork. Ben jij enthousiast en leergierig? Lees dan vooral verder!
Je ontvangt klanten, staat relaties persoonlijk, telefonisch, per email, whats app en social media te woord. Je maakt afspraken met kopers, verkopers, notarissen, taxateurs, woningstylistes en bouwkundige keuringsinstanties. Je verzorgt administratieve werkzaamheden waaronder de plaatsing van woningaanbod op funda en op onze website, brochures opmaken, correspondentie, agendabeheer, sleutelbeheer, organiseren van open huizen, het opbouwen en afhandelen van verkoop- en aankoopdossiers. Ook houd je je bezig met het onderhoud van onze website en een stukje marketing en promotie van onze organisatie en ons aanbod op social media.
✔️ Je denkt op MBO-niveau en leert snel bij
✔️ Je praat makkelijk en schrijft helder (zonder spelfouten)
✔️ Je snapt hoe social media werkt en vindt het leuk om daar iets mee te doen
✔️ Je werkt graag zelfstandig, maar vindt samenwerken net zo belangrijk
✔️ Je hebt oog voor detail, houdt van aanpakken en denkt graag commercieel mee
✔️ Je komt representatief en vriendelijk over – of dat nou aan de balie is of via de mail
Heb je interesse? Stuur uiterlijk 30 juni een mail (met CV en pasfoto) of een korte film over jezelf naar akrikken@woonaccent.nl. Wil je meer informatie? Bel dan gerust met Annet op 06-45400445.
(acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst)
Bezoekadres:
Woonaccent Makelaars Hoogeveen
B.G. van Weezelplein 7
9431 AG Westerbork